Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Artist Member Imp 『インプ』17/Male/Brazil Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 632 Deviations 55,581 Comments 20,022 Pageviews

Newest Deviations

:iconmygallery1plz::iconmygallery2plz:Wanna Stamp by agra19Impy Animation by ImpmonBeelzemonNSoVSJust One Small Imp Animation by ImpmonBeelzemonNSo
:iconnorequests::icontradesask::iconcollabsfriendsonly::iconnocommissions::iconnopointcommissions::icongiftsfriendsonly::iconnokiribans:

Favourites

Friends

Webcam

Journal History

Tagged by :iconeduardathewolf: and :iconleninjatecu:
Doing both together cuz I'll probably have no time to do each other later.

1. You must post these rules.
2. Each person has to share 10 things about themselves.
3. Answer the 10 questions asked to you and invent 10 questions the people you tag will have to answer.
4. Choose the 10 people and put them on your journal.
5. Go to their page to inform them they are tagged.
6. Not something like "You are tagged if you read that."
7. You have to legitimately tag 10 people.
8. No tag-backs.
9. You can't say you don't do tags.
10. YOU MUST MAKE A JOURNAL ENTRY, NOT COMMENT.

Eduardathewolf's questions:

1. Thor or Loki?
Loki

2. what pokemon you wanna be?
I don't wanna be a pokémon, I don't like it too much actually, but my favourite is Luxray, but I wouldn't want to be one.

3. Yaoi, yuri, or hentai fan?
None. :iconsothereplz:

4. Do you use tumblr?
Nope.

5. Do you like supernatural creatures? [mermaids, fairy, elfs? etc.]
What you mentioned are mythological creatures actually, and yeah, I like some
 
6. hueheuheuehue, I appear from nothing behind you, what ya will do?
Nothing actually, I would continue to do what I was doing actually lol

7. Are we friends? or best friends?
We don't talk to much and I don't know much about you, so, friend only

8. FAV SONG, plz ?
I have so many favourite ones :I

9. Do you like k-pop?
Yeah, I like a lot of things when it comes to music lol
 
10. What kind of anime/manga do you like?
It depends a lot, it must have a story that catch my attention, or something I really like to watch/read

LeNinjaTecu's questions:

1) If we were to meet, what would you do? Say hi, give a hug, pay me a snack and I would short after run away and never see you again so I wouldn't have to pay you? :U</b>
I would say hi, don't expect me to hug or pay a snack for ya, I would buy one for me lol

2) What was the first game you ever played? (platform + game itself)
Castlevania lol, I just don't remember the platform....shame on me...... ._.

3) Do you want to set the world on fire?
"Fight for all you know,When your backs against the wall,Stand against the liars,Stronger than before,When your life becomes a war,Set the world on fire"
LOL sorry, but yeah, story of my life, "kill it with fire" XD

4) Do you consider Garry's Mod works as art?
Yes, why not?

5) Any Movie/Game/Anime OST in particular that you like? C:
Too many to list actually lol

6) Do you own any pets? If yes, how many? (I have 2 dogs)
Yeah, only 5 dogs, 6 cats and 5 chickens, and they all have names c:

7) Do you like cookies? Me has :3</b>
Of course I like cookies! have you payed attention to who you're asking this? XD

8) Do you agree that the person who made me do this deserves a bitch slap? 8T
Ya need to be bitch slapped with da powah of Grayskull! :U

10) YOU ARE OUT OF UNIFORM SOLDIER, WHERE IS YOUR POWER ARMOR?!?!?
Fuck, ya can't take away my swag!

12) Now my dear sir/madame, now that the questions are done, let us discuss over the World's current political state? :iconisayplz:
Why not my kind sir? I found this a splendid idea :iconlikeasirplz:

Now, 10 shit stuff about me:

1- I'm partially blind on my right eye, also a bit deaf too, and I have a problem on my feet I can no longer run too fast

2- I like to joke around with my friends all the time

3- I eat alot and I'm always hungry, but I'm not fat

4- I hate to do those tags ya need to tell 10 things

5- I always don't know what to say after the third question

6- Maybe, I should say I like to learn most of the stuff on my own and on my way?

7- Also, I'm always the rebel black sheep with a leather jacket

8- I'm running out of stuff to say

9- I'll not mention I'm out of things to say, cuz I said nothing, and cuz I can

10- I have no more things to say, cuz I was just writing stuff, but it counts, cuz no one said how it should be

And, I don't tag no one, screw rules, I do what I want
  • Mood: Tired
  • Listening to: Nothing
  • Reading: This
  • Watching: My computer screen
  • Playing: Nothing
  • Eating: Nothing
  • Drinking: Nothing

deviantID

ImpmonBeelzemonNSo
Imp 『インプ』
Artist
Brazil
What Sonic-X Character Are You?
What Sonic-X Character Are You?
Hosted By theOtaku.com: Anime

What Sonic Character Are You?
What Sonic Character Are You?
Hosted By theOtaku.com: Anime

Black dragons are seclusive, secretive, and magical... and some of the most feared

What dragon color are you?





What Element Fits You Best?
What Element Fits You Best?
Hosted By theOtaku.com: Anime

What Role Do You Play In An Anime?
What Role Do You Play In An Anime?
Hosted By theOtaku.com: Anime

STAMPS OF MY FAV DIGIMONS!!! :iconimpmonlaplz:

Impmon Stamp by SakuMccutcheonStamp Impmon by LUIARImpmon Stamp by SpadaStampsImpmon Stamp by FreezingIceKirby:Stamp: Impmon by Sturzkampfflugzeug:Stamp: Impmon III by Sturzkampfflugzeug:Stamp: Impmon II by SturzkampfflugzeugImpmon by Miss-DicessImpmon by Miss-DicessStamp: Impmon Love by ChibiLuciusImpmon Stamp by ThunderbirmonBeelzemon fan by LadyBeelzeDo what now? by Bloody-Black-SadistBeelzebumon stamp by JontukkaBeelzemon stamp 3 by LadyBeelze:Stamp: Beelzemon BM by Sturzkampfflugzeug:Stamp: Beelzemon by SturzkampfflugzeugStamp Beelzemon fan by idolnya:thumb302817352::thumb302816548::thumb302829584::thumb302815976::thumb302815149::thumb302810910::thumb302809649:Beelzemon stamp 2 by LadyBeelzeBeelzebumon Stamp by SpadaStampsBeelzebumon Digi Xros by NeoRuki:Stamp: Dorumon by Sturzkampfflugzeug:Stamp: Dorumon II by Sturzkampfflugzeug+Dorumon Stamp+ by Blackgatomon:Stamp: Black Gatomon by SturzkampfflugzeugA BlackGatomon Stamp by LilithiumStampsBlackTailmon stamp by LilithiumStampsA LadyDevimon Stamp by LilithiumStampsLadyDevimon stamp by LilithiumStamps:Stamp: Lady Devimon by SturzkampfflugzeugA Lilithmon stamp 1 by LilithiumStampsA Lilithmon Stamp by LilithiumStampsA Lilithmon stamp 2 by LilithiumStampsLilithmon stamp by LilithiumStampsLilithmon Alpha Evolve Stamp by KuroKarasu+Lilithmon Stamp+ by BlackgatomonChaosDukemon Stamp by Bloody-Black-SadistDemon Lords stamp by LadyBeelze:thumb178114355:


BEHOLD MAH SHADOW STAMPS!!!:iconshadowlaplz:

Shadow Stamp by CriWolfyShadow Stamp 2 by CriWolfyShadow Stamp by Abbu1STAMPSShadow the Hedgehog Stamp by NoNamepjeShadow Stamp 2 by NoNamepjeDispleased Shadow Stamp by Code-EPro Shadow Stamp by Storm-the-catShadow Stamp by JetProwerTheFoxI Like Shadow Stamp by SpeedyAlchemistShadow Stamp by RecklessKaiserShadow stamp by SonyaLSBig bro Stamp by FaezzaShadow the Hedgehog Stamp by SonicAngel15:thumb190802561:Shadow Fan Stamp by FastmonShadow 2011 stamp by SA948-Stamps:thumb190802448:Shadow the hedgehog Stamp by KevfinShadow Stamp by FlashTHShadow Stamp by sonic2344Stamp Shadow's Smile by R-i-s-eShadow Stamp by Guardian-of-DragoonShadow Stamp by PFV0-StampShadow fan stamp by penelopy-hedgehogShadow Stamp by Kinuta-UchihaShadow the Hedgehog Stamp by Karmarsi-KedamokiShadow the Hedgehog by ByoWT1125Stamp: Sir Lancelot by Rapha-chanShadow The Hedgehog Stamp. by BlazeCookie:thumb320248714:Shadow the Hedgehog Stamp by FlopiSegaShadow Stamp by Miha85Shadow Love by xRubiMalonexMore than epic Stamp by Reddo-Hejjihoggu


Pervy Grim stamp by FumikoMiyasakiGrim Stamp. by FumikoMiyasakiSham stamp by FumikoMiyasaki <--- I got a stamp of Grim and Sham! thanks FumikoMiyasaki :tighthug:

DRAGON BROTHERS!!!:iconlawooplz:
:icondragonspin1::icondragonspin2::icondragonlick::icondragonshy2::icondragoncomfort::icondragondrink::icondragoneat::icondragonhug::icondragonpokeplz::icondragonkekeplz::icondragonmusicplz::icondragonnod1::icondragonnod2::icondragonyell::icondragongrin::icondragonwant::icondragonlaughplz::icondragonweep::icondragonspif::icondragondizzy::icondragonshy2plz::icondragonfierce::icondragontired::icondragonshock2::icondragonshy1::icondragonshock1::icondragoncold::icondragonsleep::icondragontail1::icondragontail2::icondragontail3::icondragoncryingplz::icondragonglomp::icondragonbite1::icondragonbite2::icondragonlaugh::icondragoninsane::icondragondrivel::icondragonerr::icondragonhi::icondragonhot::icondragonhuh::icondragonhuh1::icondragonhuh2::icondragonidle::icondragonshy1plz::icondragonmadplz::icondragonmad2plz::icondragonshock::icondragonmanplz::icondragonpray::icondragonsneezeplz::icondragonpu::icondragonmos::icondragonstretch::icondragonpet1::icondragonpet2::icondragonxd::icondragonweep2::icondragonxpplz::icondragonweepplz::icondragonscratch::icondragonteaplz::icondragontiredplz::icondragonsleepplz::icondragonawakeplz::icondragontrick::icondragonfacepalm::icondragoncollapse::icondragondepressed::icondragoncakeplz::icondragonhehe::icondragonyawn:












Awesome People I Know
(listed in no order)

Mah only and one bootiful Imouto: :icondessawolf:

Mah Beelzesis: :iconimpgal: (yeah, I was dat uncreative |'D)

My Sisters: :iconkp-hollywood::iconxxrosethehedgehogxx::iconcomikzink::iconipandacakes::iconshadyth:

My Brothers: :iconalbinotechv2::iconzavier-the-rogue::iconxxcolonelyzelxx::iconraykunthedragonfox::icontechnosecrets:

Awesome Friends: :iconedlathecat::iconshadowth1402::iconfumikomiyasaki::iconkatsmayham::iconshadowandluigifan989::iconshadcm::iconthe-new-host::iconangelgroup::iconsuperblitz3612::iconleninjatecu::iconeduardathewolf::iconpikuna:


If you mess with any of them, I'll find you and teach you a lesson you won't forget for the rest of your life!!


Partners In Crime

Custom Bullet   by ImpmonBeelzemonNSo:iconimpmonbeelzemonnso::iconshadowth1402:Custom Bullet   by ImpmonBeelzemonNSo


Digimon Tamers Team!

:iconimpmonbeelzemonnso::heart::iconraykunthedragonfox::heart::iconzavier-the-rogue:

we ish awesome!! I know this guys from a looooooooong time, they're one of mah first friends here, ya guys means a lot to meh! ;w;

Ya better not mess with us! :icontamers-beelzemon:

Is impossible to discover wich digimon we are no? XD
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconshadowandluigifan989:
Hello.
Reply
:iconimpmonbeelzemonnso:
ImpmonBeelzemonNSo Featured By Owner 5 days ago
hi
Reply
:iconshadowandluigifan989:
shadowandluigifan989 Featured By Owner 5 days ago
How have you been?
Reply
:iconimpmonbeelzemonnso:
ImpmonBeelzemonNSo Featured By Owner 4 days ago
busy, and sick sometimes, but I'm better now
Reply
(1 Reply)
:iconsheepdog7676:
Sheepdog7676 Featured By Owner Jul 7, 2014  Hobbyist General Artist
OK YOUR ART IS SO WONDERFUL I WAS LOOKING THROUGH YOUR BEELZEMON GALLERY AND I AM JUST SO AMAZED RIGHT NOW I JUST HAVE NO IDEA WHAT TO SAY LIKE OMFG HOLY CRAPNeko Emoji-37 (Yay) [V2] 
Reply
:iconimpmonbeelzemonnso:
ImpmonBeelzemonNSo Featured By Owner Jul 7, 2014
well, thanks a lot, I don't really know what to say, but thanks!
also, thanks for the watch!
Reply
:iconleninjatecu:
LeNinjaTecu Featured By Owner Jul 4, 2014  Student Digital Artist
Ê siow, tá podendo jogar Metal Slug? :V
Reply
:iconimpmonbeelzemonnso:
ImpmonBeelzemonNSo Featured By Owner Jul 4, 2014
sabes q sim XD
Reply
:icondessawolf:
Dessawolf Featured By Owner Jun 29, 2014  Student General Artist
//sitsonyourpage
...I'll just sit here and wait until Nii-san comeh back to meh //shot
NII-SAN,Y U NO NOTICES MEH ??!! :iconkindofabitchplz: :heart:
Reply
:iconimpmonbeelzemonnso:
ImpmonBeelzemonNSo Featured By Owner Jun 29, 2014
I notice you Imouto, you don't notice me cuz Nii-san got sick
Reply
Add a Comment: